استاندار خوزستان گفت: ان‌شاءالله در خوزستان سرمایه‌گذاری گسترش یابد و زیرساخت‌های این استان در بخش‌های آب، برق و فاضلاب ارتقا پیدا کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  دکتر غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان بیان داشت: ثبات شبکه برق استان در برابر ریزگردها با اقدامات انجام‌شده در یک سال گذشته حفظ شد و زیرساخت‌ها مانند سال گذشته آسیب ندید.

وی افزود: خوزستان روز سه‌شنبه وضعیت مناسبی نداشت و مردم با گردوخاک بسیار شدیدی مواجه شدند اما با توجه به اینکه امسال در زیرساخت‌های برق اقدامات خوبی شده بود پایداری و ثبات شبکه برق استان حفظ شد و مانند سال گذشته آسیب ندید و سایر زیرساخت‌ها با مشکل مواجه نشدند.

استاندار خوزستان بیان داشت: ان‌شاءالله در خوزستان سرمایه‌گذاری گسترش یابد و زیرساخت‌های این استان در بخش‌های آب، برق و فاضلاب ارتقا پیدا کند البته دولت هم در این راه اهتمام جدی دارد و در یک سال و اندی اخیر وقت و انرژی زیادی گذاشته است.

وی عنوان کرد: اینکه خوزستان در طول تاریخ جزو اولین‌ها در کشور بوده است و توسعه و پیشرفت در ایران ابتدا از خوزستان شروع شد؛ پیدایش نفت، اولین نیروگاه برق، اولین پمپ‌بنزین، اولین سیستم فاضلاب و ... از خوزستان شروع شد و به‌جاست که با این ظرفیت و این استان درزمینهٔ تکنولوژی و فناوری عقب نماند و پیشرو باشد.

انتهای پیام/م

ثبات شبکه برق خوزستان در برابر ریزگردها با اقدامات انجام‌شده در یک سال گذشته حفظ شد

برچسب ها: شبکه برق ، گردو خاک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.